Expertise
Niet alleen het logo ontwerp maar de gehele corporate identiteit vormt het totale karakter van je organisatie. Hoe de tone of voice is in de teksten, hoe personeel communiceert met klanten/doelgroep, hoe het bedrijfspand eruit ziet, je online aanwezigheid. Kortom, dit gaat om meer dan een logo en een visitekaartje.
Een karaktervolle en bestendige identiteit vraagt om omschreven kernwaarden en merkidentiteit. Deze worden verwerkt in een visuele huisstijl met consequente regels en richtlijnen zodat je organisatie duidelijk herkenbaar is bij je doelgroep – en daarbuiten.
Design – wat doelgroepen zien.
Communicatie – wat doelgroepen horen en lezen (investor relations, public relations, employer branding, corporate communication).
Gedrag – hoe de organisatie zich gedraagt t.o.v. doelgroepen/stakeholders.
Details
Van de volgende organisaties zijn in de loop der jaren logo’s ontwikkeld:
123Comfort
Gemeente Binnenmaas
Bon Aparte Kappers
DRU cultuurfabriek
Enigmatry
e-office
Ergo centraal
ICAR
I-REC
RECS International
RECS market Meeting
Thorbecke adviseurs
Kinran consultancy
LEON
Stichting MAAT
Musicube Academy
Nibra | Instituut voor fysieke veiligheid
NILS
O&O fonds
Opella
Nysingh advocaten & notarissen
Shaping the Future
Staring advies
Stichting Waardeoordeel
VA
Gemeente Zuidplas